Accept Cookies?
Provided by OpenGlobal E-commerce

Po kilku latach przerwy TUVPOL ponownie zorganizował wielką konferencję diagnostów samochodowych. Współorganizatorami byli Politechnika Wrocławska oraz Ogólnopolskie Stowarzyszenie Diagnostów Samochodowych, partnerem konferencji było Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji.

Konferencja rozpoczęła się w laboratorium Katedry Inżynierii Pojazdów, a następnie obrady przeniosły się do Centrum Kongresowego PWr.
Kolejno głos zabierali:

prof. Piotr A. Wrzecioniarz – Prezes Zarządu TUVPOL,
Maria Jasińska, Rafał Nawrot, Miłosz Galiński – Ministerstwo Cyfryzacji i Centralny Ośrodek Informatyki,
Paweł Posuniak – Kierownik Laboratorium w Przemysłowym Instytucie Motoryzacji,
Adam Szymczyk – PIMot,
nadkom. Leszek Konefał – Policja,
insp. Tomasz Kopytowski – Inspekcja Transportu Drogowego,
Marta Julia Kalicińska, Anna Krukowska – Dyrektorzy w Urzędzie Miasta Wrocławia,
Zdzisław Andrzejczak – Kierownik w Urzędzie Miasta Wrocławia,
Maciej Winkler – Kierownik Działu Urządzeń Transportu Bliskiego, Urząd Dozoru Technicznego,
Waldemar Witek – Prezes Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Diagnostów Samochodowych,
Zdzisław Jakuszko – Dyrektor ds. techniki i informacji technicznej w WABCO,
Marcin Wieteska – HELLA Polska,
Roman Depta – UNIMETAL,
Tadeusz Chodorowski – Prezes SITK, oddział Dolnośląski w Legnicy,
prof. Lech Sitnik – Politechnika Wrocławska.

 

Najwięcej emocji budziły informacje o badaniach pojazdów elektrycznych oraz o ostatecznym terminie wprowadzenia systemu CEPiK 2.0.
Przypominamy, że nowy program komputerowy "Tuvpol dla SKP XXI wiek" nie wymaga instalacji nowego sprzętu ze strony SKP, co sugerują i oferują różne firmy sprzedające oprogramowanie do badań technicznych. Zobaczymy kto wybierze nowe rozwiązanie Tuvpolu, zgodne ze światowymi tendencjami, a kto zostanie przy rozwiązaniach z ubiegłego wieku.

Wszystkich zapraszamy do ciągłej współpracy przy rozwoju systemu badań technicznych w Polsce.

Joomla 1.6 Templates designed by Joomla Hosting Reviews